Догляд за дизельними двигунами у будівельної техніки Запорукою тривалого експлуатаційного строку дизельного мотора є своєчасний і правильний догляд за ними, а також постійне техобслуговування і якісний ремонт при необхідності.

На сьогоднішній день розробка дизелів триває, і сучасні моделі вже більш вдосконалені: вони стали менш гучними і більш динамічними.

Грамотна експлуатація

Догляд за дизелем увазі під собою правильну його експлуатацію. Особливістю таких механізмів вважається забруднення масла в системі змащення, тому важливо систематично замінювати його і фільтр. При цьому, використовуючи вітчизняну «солярку», треба міняти масло через кожні 7,5 тис. км пробігу. І це не залежить від того, закінчився термін, який вказаний в інструкції до маслу.

Якщо в моторі є верхній розподільний вал, то іноді потрібно замінювати і зубчастий ремінь. Оскільки клапани стануть ударятися про поршень, а це незабаром приведе до розриву ременя.

Купити двигун ЯМЗ-238, як і інші пристрої на дизельному паливі, вимагає обов'язкового прогріву перед запуском. Це не дуже зручне умова, але якщо в зимову пору не прогрівати мотор близько 3-5 хвилин, то його вузли дуже швидко вийдуть з ладу.

Вплинути на роботу дизеля також можуть:

  • Запуск за допомогою буксира;

  • Тривала їзда на високих обертах;

  • Їзда по глибоких калюжах і т. д.
  • Якщо уникати всього цього, то пристрій буде працювати довгий час без збоїв.

    Щоденний догляд за дизельним мотором

    Щоденні профілактичні процедури включають в себе:

  • Перевірку рівня палива в баку;

  • Перевірку витоку води, масла і повітря;

  • Контроль рівня масла в масляному піддоні;

  • Очищення поверхні обладнання.
  • Дотримання цих нескладних правил дозволить деякий час не турбуватися про стан агрегату.

    Заміна деталей

    Важливо вчасно поміняти зносився паливний фільтр, а з ним і ущільнювальне кільце на його корпусі. Адже влучення повітря в паливну систему суттєво погіршує роботу двигуна. Установка додаткового фільтра грубої очистки і позисторного підігрівача полегшить запуску двигуна в холодну погоду.

    При наявності будь-яких поломок слід одразу звертатися в сервіс, оскільки лише фахівці зможуть грамотно та швидко визначити, який елемент потребує ремонту або заміни. Якісно виконана робота продовжить термін служби пристрою ще на деякий час.

    Важливо врахувати, що двигун Д-240 вимагає недешевого технічного обслуговування і ремонту, на відміну від бензинових моторів. Оскільки дизелі мають більш складну конструкцію і комплектуються при цьому дорогими деталями.

    Інформація надана компанією "УкрИнтроСервис".